Welcome
Welcome to <strong>alkemy</strong>.

You are currently viewing our boards as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, <a href="/profile.php?mode=register">join our community today</a>!

Commande ArteFactory

sis dans la meilleure taverne du Royaume, vous pourrez vous y désaltérer, y échanger les dernières rumeurs ou encore divaguer à l'envie!

Moderator: Charly

Commande ArteFactory

Postby alaric on Sat Mar 21, 2009 10:27 pm

Hello,

Pour ceux qui ne se rendraient pas à la Fan.Con ou qui n'y trouveraient pas leur bonheur hobbyistique, je vous propose de passer une commande groupée de fig's issues de la gamme ArteFactory.

Pour compulser maladivement le catalogue, activez cette borne. Si vous êtes intéressé, contactez moi via mp.

Enjoy! 8)
alaric

Location: Montigny-le-Tilleul (Charleroi) Royaume d'Avalon & Triade de Jade

Postby jolan on Tue Mar 24, 2009 7:55 pm

il est hors de question que vous ne veniez pas à la fantastique.convention, c'est l'occasion rêvée de pouvoir approcher les magiciens de chez Kraken. :)
jolan

Return to Le Cercle Alchimique