Welcome
Welcome to <strong>alkemy</strong>.

You are currently viewing our boards as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, <a href="/profile.php?mode=register">join our community today</a>!

Alkemy op zijn vlaams

Présentation des membres de la communauté.

Moderator: Charly

Alkemy op zijn vlaams

Postby Charly on Mon Sep 08, 2008 12:22 pm

Salut tout le monde and hallo iedereen....

Voor alle niet-franstaligen onder ons, als jullie vragen hebben, een vertaling of zoiets, ...
... jullie kunnen me altijd ermee ambeteeren.

Mijn Nederlands is misschien niet meer zo goed als vroeger maar het zou voldoende moeten zijn.
Wat een demo aangaat:
Ik heb zo een 2 maanden geleden een hele reeks vlaamse wargames winkel gecontacteerd, maar er waren maar weinig reacties van hun kant.
Ik ga proberen ze nog eens aantemoedigen.
Maar als jullie iets meer privaat willen organiseren in een club of zo dan is dat zeker mogelijk. Het gemakkeleijkste gaat zijn dat jullie me met een PM contacteerd.
Als jullie een winkel kennen die geinteresserd is dan kunnen die me atijd per mail contacteren of direct Kraken mailen.
We zijn zeker in staat om een redelijke vlaamse demo te organiseren.

Andy (le kryptogermanique)
andy.munschke@gmail.com

Ciao
Charly

Postby khidarym on Wed Oct 29, 2008 5:56 pm

Hoi ik ben Renaat en ben lid van de Gentse game-club Bylandt. Er werd vroeger behoorlijk wat Conf gespeeld bij ons maar sinds Rackham zijn spel in de vuilbak gedumpt heeft is dit hier nog op een laag pitje. Een aantal onder ons spelen sporadisch Infinity maar ik was toch op zoek naar nieuwe fantasy skirmish. Op Spiel in Essen heb ik dan vorige week alles van Kalihman en de Jade Triad gekocht voor Alkemy. Wel de engelse versies want de taal van Shakespeare ligt mij toch beter dan de taal van Voltère 8)
Bon, gekocht... Ik krijg die van vrouw en schoonouders voor Xmas dus moet nog een maand wachten voor ik die kan uitpakken....

Ik vind het jammer dat er op 8/11 niks specifiek gepland is rond Alkemy op Crisis in Antwerpen. Echt wel een groots gebeuren als het over miniature gaming gaat (en niet alleen historisch!). Het zou mensen misschien kunnen tonen dat er inderdaad meer in de wereld is dan figuren van de Geldverslindende Wolf.

Tot binnenkort,

Greetz,
Renaat
khidarym

Return to Clubs et joueurs